Przetestowaliśmy symulację tworzoną na potrzeby projektu Cwetlands

Przetestowaliśmy symulację tworzoną na potrzeby projektu Cwetlands

Przetestowaliśmy symulację tworzoną na potrzeby projektu Cwetlands

9 marca br. spotkaliśmy się z naszymi partnerami z Ameryki Łacińskiej należącymi do konsorcjum projektu CWetlands. Spotkanie miało na celu przetestowanie prototypu symulacji CWetlands i zebranie opinii, które pozwolą nam udoskonalić finalny produkt. Wydarzenie poprowadziła Michalina Kułakowska – główna koordynatorka projektu ze strony naszego stowarzyszenia.

Michalina najpierw zdała relację z postępów prac nad symulacją, opisując role i odpowiadające im ikony, zaprezentowała też interfejs symulacji oraz dostępne projekty. Przed samym testem, uczestnicy otrzymali krótki instruktaż jak poruszać się po platformie. Sam test trwał około 40 minut. Zadaniem uczestników było nawiązanie kontaktu z innymi graczami i osiągnięcie porozumienia w sprawie miejskich inwestycji w obszarze oczyszczania ścieków. Uczestnicy mogli komunikować się przy pomocy wbudowanych w platformę czatów lub poprzez zabranie głosu na Zoomie. Po teście nadszedł czas na dyskusję. Partnerzy mieli szansę wypowiedzieć się, co wg nich wymaga poprawek lub wprowadzenia dodatkowych funkcji. Uczestnicy opisali też swoje ogólne wrażenia z uczestnictwa w teście. Dalsze prace nad symulacją zostaną wznowione po otrzymaniu pisemnych ocen, które członkowie konsorcjum zobowiązani są dostaczyć do połowy marca.

SHARE IT: