Spotkanie rozpoczynające projekt “Nauru Game for Active Citizenship of Youth”

Zajrzyjcie za kulisy spotkania rozpoczynającego nowy projektu “Nauru Game for Active Citizenship of Youth”, finansowanego ze środków Erasmus+! Celem projektu jest rozwijanie kompetencji obywatelskich w młodych ludziach poprzez użycie innowacyjnego edukacyjnego gry Nauru. Narzędzie symulacyjne pozwala graczom na doświadczenie...

Czytaj dalej →

Water Games – obchody Międzynarodowego Dnia Wody

Wydaje się nam, że mamy do niej nieograniczony dostęp. Wystarczy przecież odkręcić kran lub kupić jedną z setek butelek dostępnych w każdym sklepie. Słodka woda, niezbędna do życia a jednocześnie zasób, który dla części mieszkańców naszej planety stanowi dobro...

Czytaj dalej →

Test zaawansowanego prototypu Water-Energy Nexus Game w IIASA, w Wiedniu

Test zaawansowanego prototypu gry Water-Energy Nexus został zorganizowany we współpracy z International Institute for Systems Analysis w Wiedniu. Była to dla nas dobra okazja do sprawdzenia co eksperci mają do powiedzenia na temat naszej symulacji - na szczęście test...

Czytaj dalej →

Otwarty test Cultural Memory Game

Odbył się trzeci już test nowej Cultural Memory Game, którą tworzymy w ramach projektu EDUCEN. Przygotowane przez nas wydarzenie na Facebooku przyciągnęło wielu fanów gier i osób zainteresowanych poważnymi grami. Test po raz kolejny moderował główny projektant gry Łukasz Jarząbek....

Czytaj dalej →

Wewnętrzna rozgrywka Gifts of Culture

Symulacja Gifts of Culture zwraca uwagę na aspekt różnorodności kulturowej w kontekście społeczności narażonych na katastrofy. Gracze muszą zmierzyć się z kolejnymi zagrożeniami wspólnie lub osobno. Tym razem zorganizowaliśmy wewnętrzny test gry. Moderowana przez debiutanta w facylitowaniu Gifts of Culture...

Czytaj dalej →

Pierwszy otwarty test nowej symulacji Cultural Memory Game

Pierwszy otwarty test naszej nowej symulacji Cultural Memory Game można nazwać dużym sukcesem. Uczestnicy chwalili mechanizmy gry i przebieg rozgrywki. Z początku łatwa-prosta i przyjemna rozgrywka przybrała emocjonujący obrót spraw po zaskakującym odkryciu przez graczy nowo-wprowadzonej zasady gry. Niektórzy uczestnicy byli...

Czytaj dalej →

Pierwszy test Cultural Memory Game

Cultural Memory Game pokazuje graczom jak ważne jest zrozumienie ryzyka związanego z katastrofami. Uczestnicy gry doświadczają na własnej skórze wartości pamięci kulturowej w przygotowaniach do potencjalnych przyszłych wydarzeń. W pierwszym teście Cultural Memory Game moderowanym przez Łukasza Jarząbka uczestniczyło pięciu...

Czytaj dalej →

Spotkanie Climate-KIC we Frankfurcie

Piotr Magnuszewski uczestniczył w spotkaniu partnerów Climate-KIC we Frankfurcie. W spotkaniu, oprócz partnerów Climate-KIC z różnych części Europy, uczestniczyli również przedstawiciele różnych departamentów Climate-KIC.

Czytaj dalej →

Spotkanie partnerów projektu EDUCEN i konferencja w Istanbule

Michalina Kułakowska wzięła udział w spotkaniu projektu EDUCEN w Istanbule. Na spotkaniu poruszane były sprawy organizacyjne projektu, związane z konferencją kończącą projekt oraz materiałami przygotowywanymi przez konsorcjum projektowe. 17-tego lutego odbyła się również jednodniowa konferencja, na której zaprezentowane były...

Czytaj dalej →

Test Water-Energy Nexus Game

Zorganizowaliśmy wewnętrzny test Water-Energy Nexus Game. Prowadzony przez Michała Pająka, głównego projektanta gry, test był dla nas okazją do przetestowania nowych mechanizmów i elementów gry. Testerzy zostali wyselekcjonowani spośród pracowników CRSu, którzy nie brali udziału w procesie tworzenia gry. W...

Czytaj dalej →