Test zaawansowanego prototypu gry Cultural Memory Game na konferencji kończącej projekt EDUCEN

Zorganizowaliśmy test zaawansowanego prototypu gry Cultural Memory Game podczas konferencji kończącej projekt EDUCEN. Konferencja miała miejsce w Dordrechcie, w Holandii. Główny projektant gry Łukasz Jarząbek, ze wsparciem Michaliny Kułakowska, przeprowadzili 2 wersje gry - w jednej gracze zmierzyli się z...

Czytaj dalej →

Test Climate and Society Game w BOKU Centre for Development Research CDR

W dzisiejszym świecie gwałtowne przemiany społeczne i w środowisiskowe są ze sobą powiązane - klimat, ekosystemy, bioróżnorodność, ekonomia i wzajemnie na siebie oddziałowują. Próby zrozumienia przyczyn dzisiejszych problemów mogą być bardzo skomplikowane. Mamy jednak możliwość, żeby przyjrzeć się im z...

Czytaj dalej →

Spotkanie rozpoczynające projekt “Nauru Game for Active Citizenship of Youth”

Zajrzyjcie za kulisy spotkania rozpoczynającego nowy projektu “Nauru Game for Active Citizenship of Youth”, finansowanego ze środków Erasmus+! Celem projektu jest rozwijanie kompetencji obywatelskich w młodych ludziach poprzez użycie innowacyjnego edukacyjnego gry Nauru. Narzędzie symulacyjne pozwala graczom na doświadczenie...

Czytaj dalej →

Water Games – obchody Międzynarodowego Dnia Wody

Wydaje się nam, że mamy do niej nieograniczony dostęp. Wystarczy przecież odkręcić kran lub kupić jedną z setek butelek dostępnych w każdym sklepie. Słodka woda, niezbędna do życia a jednocześnie zasób, który dla części mieszkańców naszej planety stanowi dobro...

Czytaj dalej →

Test zaawansowanego prototypu Water-Energy Nexus Game w IIASA, w Wiedniu

Test zaawansowanego prototypu gry Water-Energy Nexus został zorganizowany we współpracy z International Institute for Systems Analysis w Wiedniu. Była to dla nas dobra okazja do sprawdzenia co eksperci mają do powiedzenia na temat naszej symulacji - na szczęście test...

Czytaj dalej →

Otwarty test Cultural Memory Game

Odbył się trzeci już test nowej Cultural Memory Game, którą tworzymy w ramach projektu EDUCEN. Przygotowane przez nas wydarzenie na Facebooku przyciągnęło wielu fanów gier i osób zainteresowanych poważnymi grami. Test po raz kolejny moderował główny projektant gry Łukasz Jarząbek....

Czytaj dalej →

Wewnętrzna rozgrywka Gifts of Culture

Symulacja Gifts of Culture zwraca uwagę na aspekt różnorodności kulturowej w kontekście społeczności narażonych na katastrofy. Gracze muszą zmierzyć się z kolejnymi zagrożeniami wspólnie lub osobno. Tym razem zorganizowaliśmy wewnętrzny test gry. Moderowana przez debiutanta w facylitowaniu Gifts of Culture...

Czytaj dalej →

Pierwszy otwarty test nowej symulacji Cultural Memory Game

Pierwszy otwarty test naszej nowej symulacji Cultural Memory Game można nazwać dużym sukcesem. Uczestnicy chwalili mechanizmy gry i przebieg rozgrywki. Z początku łatwa-prosta i przyjemna rozgrywka przybrała emocjonujący obrót spraw po zaskakującym odkryciu przez graczy nowo-wprowadzonej zasady gry. Niektórzy uczestnicy byli...

Czytaj dalej →

Pierwszy test Cultural Memory Game

Cultural Memory Game pokazuje graczom jak ważne jest zrozumienie ryzyka związanego z katastrofami. Uczestnicy gry doświadczają na własnej skórze wartości pamięci kulturowej w przygotowaniach do potencjalnych przyszłych wydarzeń. W pierwszym teście Cultural Memory Game moderowanym przez Łukasza Jarząbka uczestniczyło pięciu...

Czytaj dalej →

Spotkanie Climate-KIC we Frankfurcie

Piotr Magnuszewski uczestniczył w spotkaniu partnerów Climate-KIC we Frankfurcie. W spotkaniu, oprócz partnerów Climate-KIC z różnych części Europy, uczestniczyli również przedstawiciele różnych departamentów Climate-KIC.

Czytaj dalej →