sie
08
2017
The project Nauru Game for Active Citizenship of Youth aims to stimulate citizenship mindset and develop citizenship competencies of youth learners by development of an innovative educational tool Nauru Game.
Through this simulation tool we want to let the youth...
sie
08
2017
Czynniki kulturowe i różnorodność kulturowa mogą rodzić wyzwania dla społeczności, które są narażone na katastrofy. Jednak przy odpowiednim podejściu, kultura może być źródłem rozwiązań przydatnych przy zapobieganiu, łagodzeniu, przygotowaniu i radzeniu sobie ze skutkami katastrof.
Projekt EDUCEN (European Disasters in...
sie
08
2017
W ramach projektu zostanie opracowane i przetestowane narzędzie wspomagające inicjatywy związane ze zmianą w sektorze energetycznym ze źródeł kopalnych na odnawialne źródła energii. Na narzędzie składa się gra symulacyjna Transformacja Energetyczna oraz facylitowana sesja i jest realizowane w ramach...
sie
08
2017
Celem tego profesjonalnego krótkiego szkolenia jest zwiększenie przedsiębiorczości i wspieranie innowacji w międzynarodowym i międzykulturowym środowisku koncentrujących się na zagadnieniach transformacji energetycznych. W ramach kursu przeprowadzona zostanie gra symulacyjna Transformacja Energetyczna oraz facylitowana sesja. Perspektywa systemowa połączona z unikalną...
sie
07
2017
Założeniem projektu "Nowa Ziemia - katecheci zwiększają wrażliwość młodych katolików na zmiany klimatu" realizowanego przez Centrum Rozwiązań Systemowych w partnerstwie z Obserwatorium Społecznym jest zwiększenie świadomości i wrażliwości młodych katolików oraz ich rodzin na zmiany klimatu. Projekt nawiązuje do...
sie
08
2017
Centrum Rozwiązań Systemowych jest częścią programu Pioneers into Practice od roku 2013. CRS pełniło rolę zarówno organizacji wysyłającej jak i goszczącej Pionierów. Nasza organizacja stanowiła miejsce docelowe staży uczestników programu z różnych krajów Europy takich jak Zjednoczone Królestwo, Niemcy...
sie
08
2017
Zielone Gry. Biblioteki i organizacje pozarządowe włączają młodych do gry o przyrodę to projekt edukacyjno-ekologiczny. Ale edukacja odbywa się w nim w bardzo atrakcyjny sposób: za pomocą gier planszowych oraz internetowej. W ten sposób chcemy zwiększyć wiedzę młodych ludzi (od gimnazjalistów po studentów) na temat bioróżnorodności, zmian klimatu oraz ekonomicznej...
sie
08
2017
Projekt Gra o Budżet. Aktywizacja obywateli Lublina i Świdnika w zakresie budżetu partycypacyjnego zakończył się w lutym 2016 roku. Promował aktywny udział mieszkańców w ustalaniu miejskiego budżetu. Był realizowany przez Centrum Rozwiązań Systemowych w partnerstwie z Gminą Lublin, Związkiem Miast Polskich i islandzką Citizens Foundation.
Osią projektu była gra symulacyjna zainspirowana amerykańską Budget Games stworzoną przez Innovation...