Nauru Game for Active Citizenship of Youth

The project Nauru Game for Active Citizenship of Youth aims to stimulate citizenship mindset and develop citizenship competencies of youth learners by development of an innovative educational tool Nauru Game. Through this simulation tool we want to let the youth...

Continue reading →

EDUCEN: European Disasters in Urban Centres

Czynniki kulturowe i różnorodność kulturowa mogą rodzić wyzwania dla społeczności, które są narażone na katastrofy. Jednak przy odpowiednim podejściu, kultura może być źródłem rozwiązań przydatnych przy zapobieganiu, łagodzeniu, przygotowaniu i radzeniu sobie ze skutkami katastrof. Projekt EDUCEN (European Disasters in...

Continue reading →

ACCURENT – Przyspieszanie Miejskiej Transformacji Energetycznej

W ramach projektu zostanie opracowane i przetestowane narzędzie wspomagające inicjatywy związane ze zmianą w sektorze energetycznym ze źródeł kopalnych na odnawialne źródła energii. Na narzędzie składa się gra symulacyjna Transformacja Energetyczna oraz facylitowana sesja i jest realizowane w ramach...

Continue reading →

Innowacje Przyspieszające Transformację Energetyczną

Celem tego profesjonalnego krótkiego szkolenia jest zwiększenie przedsiębiorczości i wspieranie innowacji w międzynarodowym i międzykulturowym środowisku koncentrujących się na zagadnieniach transformacji energetycznych. W ramach kursu przeprowadzona zostanie gra symulacyjna Transformacja Energetyczna oraz facylitowana sesja. Perspektywa systemowa połączona z unikalną...

Continue reading →

Nowa Ziemia

Założeniem projektu "Nowa Ziemia - katecheci zwiększają wrażliwość młodych katolików na zmiany klimatu" realizowanego przez Centrum Rozwiązań Systemowych w partnerstwie z Obserwatorium Społecznym jest zwiększenie świadomości i wrażliwości młodych katolików oraz ich rodzin na zmiany klimatu. Projekt nawiązuje do...

Continue reading →

Pioneers into Practice

Centrum Rozwiązań Systemowych jest częścią programu Pioneers into Practice od roku 2013. CRS pełniło rolę zarówno organizacji wysyłającej jak i goszczącej Pionierów. Nasza organizacja stanowiła miejsce docelowe staży uczestników programu z różnych krajów Europy takich jak Zjednoczone Królestwo, Niemcy...

Continue reading →

Zielone Gry

Zielone Gry. Biblioteki i organizacje pozarządowe włączają młodych do gry o przyrodę to projekt edukacyjno-ekologiczny. Ale edukacja odbywa się w nim w bardzo atrakcyjny sposób: za pomocą gier planszowych oraz internetowej. W ten sposób chcemy zwiększyć wiedzę młodych ludzi (od gimnazjalistów po studentów) na temat bioróżnorodności, zmian klimatu oraz ekonomicznej...

Continue reading →

PSI-connect

Continue reading →

Gra o Budżet

Projekt Gra o Budżet. Aktywizacja obywateli Lublina i Świdnika w zakresie budżetu partycypacyjnego zakończył się w lutym 2016 roku. Promował aktywny udział mieszkańców w ustalaniu miejskiego budżetu. Był realizowany przez Centrum Rozwiązań Systemowych w partnerstwie z Gminą Lublin, Związkiem Miast Polskich i islandzką Citizens Foundation. Osią projektu była gra symulacyjna zainspirowana amerykańską Budget Games stworzoną przez Innovation...

Continue reading →