Aktualności
lip
05
2017
Projekt European disasters in Urban city centres skończył się już jakiś czas temu, ale wciąż możemy chwalić się jego rezultatami. EDUCEN Culture and Urban disasters Handbook, czyli jest wreszcie dostępny online dla szerszego grona czytelników!
Centrum Rozwiązań Systemowych przyłożyło rękę...
cze
14
2017
CRS połączyło siły z International Institute for Systems Analysis (IIASA) i z Organizacją Współpracy Gospodarczej i Rozwoju, żeby zorganizować sesję gry The World’s future.
Sesja był częścią tak zwanego SDG Lab, czyli w laboratorium zrównoważonego rozwoju, co jest w tym...
cze
01
2017
Mieliśmy przyjemność zorganizować sesję Nexus Game w siedzibie Afrykańskiego Banku Rozwoju w Abidżanie, (Wybrzeże Kości Słoniowej). Warsztat, prowadzony przez Piotra Magnuszewskiego, dał pracownikom banku szansę podejścia do problemu water-energy-food-nexus w inny sposób. Gracze, wcielając się w interesariuszy z dwóch...
maj
25
2017
Zorganizowaliśmy test zaawansowanego prototypu gry Cultural Memory Game podczas konferencji kończącej projekt EDUCEN. Konferencja miała miejsce w Dordrechcie, w Holandii. Główny projektant gry Łukasz Jarząbek, ze wsparciem Michaliny Kułakowska, przeprowadzili 2 wersje gry - w jednej gracze zmierzyli się z...
kwi
22
2017
W dzisiejszym świecie gwałtowne przemiany społeczne i środowiskowe są ze sobą powiązane – klimat, ekosystemy, bioróżnorodność, ekonomia i wzajemnie na siebie oddziałują. Próby zrozumienia przyczyn dzisiejszych problemów mogą być bardzo skomplikowane.
Mamy jednak możliwość, żeby przyjrzeć się im z bliska!...
kwi
22
2017
W dzisiejszym świecie gwałtowne przemiany społeczne i w środowisiskowe są ze sobą powiązane - klimat, ekosystemy, bioróżnorodność, ekonomia i wzajemnie na siebie oddziałowują. Próby zrozumienia przyczyn dzisiejszych problemów mogą być bardzo skomplikowane.
Mamy jednak możliwość, żeby przyjrzeć się im z...
mar
23
2017
Zajrzyjcie za kulisy spotkania rozpoczynającego nowy projektu “Nauru Game for Active Citizenship of Youth”, finansowanego ze środków Erasmus+! Celem projektu jest rozwijanie kompetencji obywatelskich w młodych ludziach poprzez użycie innowacyjnego edukacyjnego gry Nauru. Narzędzie symulacyjne pozwala graczom na doświadczenie...
mar
22
2017
Wydaje się nam, że mamy do niej nieograniczony dostęp. Wystarczy przecież odkręcić kran lub kupić jedną z setek butelek dostępnych w każdym sklepie. Słodka woda, niezbędna do życia a jednocześnie zasób, który dla części mieszkańców naszej planety stanowi dobro...